41300, Сумська область, м. Кролевець, пл. Миру, 1, тел./факс (05453) 5-25-56/5-11-54, E-mail: rada@krolrada.gov.ua
 

Державні ресурси

ДО ВІДОМА ДЕПУТАТІВ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

Погода

Відеоархів сесій

Календар подій

Сентябрь 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Кролевецький молодіжний клуб ДЖУРА

ПРО ПЛАНОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КРОЛЕВЕЦЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРОЛЕВЕЦЬКИЙ АГРОЛІСГОСП»

КРОЛЕВЕЦЬКЕ ДОЧІРНЄ АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРОЛЕВЕЦЬКИЙ АГРОЛІСГОСП» інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання:

Місцезнаходження юридичної особи: 41300, Сумська обл., Кролевецький район, місто Кролевець, вул. Промислова 5.

e-mail: krol_alg@ukr.net, тел. (05453) 5-13-34, факс (05453) 5-13-34

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи:

Спеціальне використання лісових ресурсів у порядку проведення рубок головного користування та рубок формування і оздоровлення лісу. Заготівля деревини здійснюється в межах розрахункової лісосіки, фонду рубок головного користування, та рубок формування та оздоровлення лісів, на підставі спеціального дозволу – лісорубного квитка.

Зрізування деревини здійснюється за допомогою бензопил Stihl MS 361, Stihl MS 440, трелювання сортиментами за допомогою колісних тракторів із захватами з подальшим транспортуванням на склад та зберігання продукції.

Технічна альтернатива 1.

Зрізування деревини здійснюється за допомогою бензопил Stihl MS 361, MS 290, трелювання сортиментами за допомогою гусеничних тракторів із захватами з подальшим транспортуванням на склад та зберігання продукції.

Технічна альтернатива 2.

Не розглядається.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи:

Місце провадження планованої діяльності:

Кролевецьке дочірнє агролісогосподарське підприємство «Кролевецький агролісгосп» Сумського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Сумиоблагроліс» розташований в північно-західній частині Сумської області на території Кролевецького адміністративного району.

Територіальні альтернативи 1,2.

Оскільки територія підприємства є визначеною, а кожний конкретний лісогосподарський захід запроектований державними лісовпорядними органами для конкретної лісової ділянки відповідно до її фактичного стану, територіальні альтернативи – не розглядаються.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності:

Планова діяльність підприємства носить позитивний соціально-економічний вплив, що полягає в забезпеченні сировиною деревообробної промисловості, забезпеченні населення та закладів соціальної сфери паливною деревиною, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів (у т.ч. рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів), збереженні існуючих та створенні нових робочих місць під час заготівлі лісопродукції, а в наступному, і зайнятості місцевого населення при залісненні лісових ділянок та догляді за лісовими культурами.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо):

Площа Кролевецького дочірього агролісогосподарського підприємства «Кролевецький агролісгосп» складає по лісництвам: Кролевецьке лісництво 5377,4 га, Червоноранківське лісництво 5947,5 га та Ярославецьке лісництво 5493,7 га. Загальна площа агролісгоспу складає 16818,6 га. На основі проекту організації та розвитку лісового господарства підприємства та матеріалів безперервного лісовпорядкування виконаних Харківською державною лісовпорядною експедицією станом на 01.01.2021 року , а також зведеної відомості розрахункових лісосік для постійних лісокористувачів розрахунок спеціального використання лісових ресурсів проведено на 5 років.

Щорічний обсяг лісокористування з усіх видів рубок:

І. Рубки головного користування: у лісах природоохоронного, наукового, історико-культурного призначення на площі 3,9 га із запасом ліквідної деревини 0,89 тис. м3; у рекреаційно-оздоровчих лісах на площі 3,9 га із запасом ліквідної деревини 1,14 тис. м3; у захисних лісах на площі 26,5 га із запасом ліквідної деревини 5,29 тис. м3; у експлуатаційних лісах на площі 27,8 га із запасом ліквідної деревини 8,29 тис. м3.

ІІ. Рубки формування і оздоровлення лісів:

  1. Рубки догляду: у лісах природоохоронного, наукового, історико-культурного призначення на площі 4,7 га із запасом ліквідної деревини 0,01 тис. м3; у рекреаційно-оздоровчих лісах на площі 3,6 га із запасом ліквідної деревини 0,04 тис. м3; у захисних лісах на площі 28,1 га із запасом ліквідної деревини 0,21 тис. м3; у експлуатаційних лісах на площі 12,5 га із запасом ліквідної деревини 0,12 тис. м3.

  2. Суцільні санітарні рубки: у лісах природоохоронного, наукового, історико-культурного призначення на площі 10,3 га із запасом ліквідної деревини 1,56 тис. м3; у рекреаційно-оздоровчих лісах на площі 2,1  га із запасом ліквідної деревини 0,39 тис. м3; у захисних лісах на площі 22,5 га із запасом ліквідної деревини 4,81 тис. м3; у експлуатаційних лісах на площі 4,9 га із запасом ліквідної деревини 1,3 тис. м3.

  3. Вибіркові санітарні рубки: у лісах природоохоронного, наукового, історико-культурного призначення на площі 207,1 га із запасом ліквідної деревини 2,27 тис. м3; у рекреаційно-оздоровчих лісах на площі 96,8 га із запасом ліквідної деревини 1,25 тис. м3; у захисних лісах на площі 631,9 га із запасом ліквідної деревини 6,46 тис. м3; у експлуатаційних лісах на площі 88,4 га із запасом ліквідної деревини 0,92 тис. м3.

  4. Рубки, пов’язані з реконструкцією насаджень не проводяться.

  5. Лісовідновні рубки не проводяться.

  6. Інші рубки з формування і оздоровлення лісів: у лісах природоохоронного, наукового, історико-культурного призначення на площі 0,6 га ; у захисних лісах на площі 0,8 га; у експлуатаційних лісах на площі 0,3 га.

Інші заходи, не пов’язані з веденням лісового господарства не проводяться.

Разом з усіх видів рубок: у лісах природоохоронного, наукового, історико-культур-ного призначення на площі 226,6 га із запасом ліквідної деревини 4,73 тис. м3; у рекреаційно-оздоровчих лісах на площі 106,4 га із запасом ліквідної деревини 2,82 тис. м3; у захисних лісах на площі 709,8 га із запасом ліквідної деревини 16,77 тис. м3; у експлуатаційних лісах на площі 133,9 га із запасом ліквідної деревини 10,63 тис. м3.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Складання карт технологічного процесу розробки лісосік виконується з дотриманням вимог Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про рослинний світ».

Розробка лісосік (лісозаготівля) проводиться з врахуванням вимог «Правил рубок головного користування» та вимоги до здійснення санітарних рубок визначених Санітарними правилами в лісах України, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 27 липня 1995 р. № 555, щодо розміщення лісосік, дотримання термінів примикання, допустимих площ хвойних та листяних порід, подальше заліснення лісосік, видачі спеціального дозволу — лісорубного квитка.

Розробка лісосік  проводиться з дотриманням вимог «Правил пожежної безпеки в лісах України» затверджені наказом ДКЛГУ від 27.12.2004 № 278 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 березня 2005 р. з № 328/10608).

Дотримування Санітарних правил в лісах України, затверджених Постановою КМ України від 27 липня 1995 р. № 555, щодо збереження біорізноманіття, розробки в першу чергу пошкоджених та всихаючих насаджень.

Планована діяльність проводиться з дотриманням вимог «Правил охорони праці для працівників лісового господарства та лісової промисловості» затверджених наказом ДКЛГУ від 13.07.2005 119 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 вересня 2005 р. за № 1084/11364), щодо безпечного перебування працівників на лісосіках, наявності засобів індивідуального захисту, справних машин та механізмів, наявності будиночків для обігріву тощо.

Щодо технічної альтернативи 1

Аналогічно обраному варіанту планованої діяльності.

Щодо технічної альтернативи 2

Технічна альтернатива не розглядається

Щодо територіальних альтернатив 1,2

Територіальні альтернативи не розглядаються.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

На кожну лісосіку до початку її розробки складається технологічна карта розробки лісосіки, додаткового еколого-інженерного захисту не потрібно.

Щодо технічної альтернативи 1

Аналогічно обраному варіанту планованої діяльності.

Щодо технічної альтернативи 2

Технічна альтернатива не розглядається

Щодо територіальних альтернатив 1,2

Територіальні альтернативи не розглядаються.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають: клімат і мікроклімат; повітряне середовище; водне середовище; ґрунт; природно-заповідний фонд; рослинний, тваринний світ; культурна спадщина; навколишнє соціальне середовище (населення);  навколишнє техногенне середовище.

Можливий негативний вплив на довкілля через виконання робіт у безпосередній близькості до межі житлової забудови, утворення шуму та пилу від автомобільної та спеціалізованої техніки у період виконання робіт.

Щодо технічної альтернативи 1

Аналогічно обраному варіанту планованої діяльності.

Щодо технічної альтернативи 2

Технічна альтернатива не розглядається

Щодо територіальних альтернатив 1,2

Територіальні альтернативи не розглядаються.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”):

Перша категорія видів планованої діяльності згідно п. 21 частини 2 статті 3  Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав):

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості:

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Оцінка впливу на довкілля — це процедура, що передбачає:

  • підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

  • проведення громадського обговорення планованої діяльності;

  • аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

  • надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

  • врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності:

Відповідно до законодавства рішенням про провадження планованої діяльності будуть спеціальні дозволи на використання лісових ресурсів – лісорубні квитки.

   (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видаються Сумським обласним управлінням лісового та мисливського господарства

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, 03035, Департамент екологічної оцінки та контролю: OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50.