Інформаційно — роз’яснювальна робота серед громадян
На обліку в Кролевецькому районі перебуває понад 12500 пенсіонерів.
Для реалізації обслуговування громадян в управлінні з березня 2014 року працює громадська приймальня за принципом «єдиного вікна». Щоденно забезпечується безперебійна робота «гарячої» телефонної лінії, проводяться особисті прийоми громадян.
Піклування про людей похилого віку, їхнє матеріальне благополуччя в старості – важливе завдання пенсійної реформи. В управлінні створені усі умови для організації належного виконання поставлених завдань у наданні кролевечанам пенсійних послуг. За 2015 рік через приймальню “єдиного вікна” опрацьовано 7234 звернень, тоді як у минулому році, починаючи з 03 березня – 6848.
Напрацьовані упродовж багатьох років класичні методи та форми інформаційно – роз’яснювальної роботи спеціалісти управління поєднують із запровадженням новітніх технологій. А саме: користування веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України. Це серйозний ресурс, який дає можливість ознайомитись з новим законодавством, дозволяє всім бажаючим отримувати відомості про себе, які накопичені в інформаційних базах даних Пенсійного фонду України, знайти відповідь практично на будь-яке запитання стосовно пенсійної сфери. У районі проведено належну роз’яснювальну роботу стосовно реєстрації громадян на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, завдяки чому 2142 користувачів району, з них 55 юридичних осіб, 2087 фізичних осіб, в тому числі 484 пенсіонерів скористалися можливістю отримання такого сервісу. Рівень залучення користувачів склав 28%.
У приміщенні управління на інформаційних стендах розміщено необхідну для відвідувачів інформацію по пенсійному законодавству, нормативно-правові акти, форми і зразки документів, що необхідні для призначення пенсії та її перерахунку. Громадяни, переглядаючи інформацію на інформаційних стендах, мають також можливість переглянути актуальні консультації та роз`яснення фахівців Пенсійного фонду України, які надруковано у відомчих виданнях.
З метою якісного, прозорого, якомога зручного для людей здійснення прийому громадян проводиться опитування відвідувачів управління Фонду шляхом заповнення анкет. Вивчено громадську думку щодо якості надання послуг в залі обслуговування громадян, де розміщено журнал скарг та пропозицій. Усні побажання та зауваження громадян теж приймаються до уваги. Практика засвідчує, що завдяки широкій інформаційно — роз’яснювальній роботі під час масових перерахунків пенсій вдається уникати великих черг пенсіонерів в наслідок підвищеної цікавості людей щодо перерахованих розмірів виплат.
Робота управління щоденно спрямовується на пошуки нових форм і методів задля досягнення поставлених перед колективом завдань.
В управлінні докладається чимало зусиль, щоб зберегти стабільну, спокійну доброзичливу атмосферу прийому десятків пенсіонерів за день. Відділ обслуговування громадян нагороджено грамотою голови Кролевецької районної державної адміністрації за значний внесок у реалізацію державної політики у сфері пенсійного забезпечення населення, вирішення питань соціального захисту жителів району. Фахівці завжди готові прийти на допомогу кожному відвідувачеві: не лише нинішнім, але й майбутнім пенсіонерам, усім працюючим громадянам. Головне – щоб усі бажаючі звертались в управління за допомогою. Основна мета – максимальне наближення послуги, відтак – досягнення простоти і зручності отримання пенсіонером важливої для нього інформації. Інструмент для її досягнення – цілий комплекс форм інформаційної та іншої присутності у найрізноманітніших сферах.