41300, Сумська область, м. Кролевець, пл. Миру, 1, тел./факс (05453) 5-25-56/5-11-54, E-mail: rada@krolrada.gov.ua
 

Державні ресурси

ДО ВІДОМА ДЕПУТАТІВ КРОЛЕВЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

Погода

Відеоархів сесій

Календар подій

Сентябрь 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Кролевецький молодіжний клуб ДЖУРА

Інформаційно — роз’яснювальна робота серед громадян

На обліку в Кролевецькому районі перебуває понад 12500 пенсіонерів.

Для реалізації обслуговування громадян в управлінні з березня 2014 року працює громадська приймальня за принципом «єдиного вікна». Щоденно забезпечується безперебійна робота «гарячої» телефонної лінії, проводяться особисті прийоми громадян.

Піклування про людей похилого віку, їхнє матеріальне благополуччя в старості – важливе завдання пенсійної реформи. В управлінні створені усі умови для організації належного виконання поставлених завдань у наданні кролевечанам пенсійних послуг. За 2015 рік через приймальню “єдиного вікна” опрацьовано 7234 звернень, тоді як у минулому році, починаючи з 03 березня – 6848.

Напрацьовані упродовж багатьох років класичні методи та форми інформаційно – роз’яснювальної роботи спеціалісти управління поєднують із запровадженням новітніх технологій. А саме: користування веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України. Це серйозний ресурс, який дає можливість ознайомитись з новим законодавством, дозволяє всім бажаючим отримувати відомості про себе, які накопичені в інформаційних базах даних Пенсійного фонду України, знайти відповідь практично на будь-яке запитання стосовно пенсійної сфери. У районі проведено належну роз’яснювальну роботу стосовно реєстрації громадян на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, завдяки чому 2142 користувачів району, з них 55 юридичних осіб, 2087 фізичних осіб, в тому числі 484 пенсіонерів скористалися можливістю отримання такого сервісу. Рівень залучення  користувачів склав 28%.

У приміщенні управління на інформаційних стендах розміщено необхідну для відвідувачів інформацію по пенсійному законодавству, нормативно-правові акти, форми і зразки документів, що необхідні для призначення пенсії та її перерахунку. Громадяни, переглядаючи інформацію на інформаційних стендах, мають також можливість переглянути актуальні консультації та роз`яснення фахівців Пенсійного фонду України, які надруковано у відомчих виданнях.

З метою якісного, прозорого, якомога зручного для людей здійснення прийому громадян проводиться опитування відвідувачів управління Фонду шляхом заповнення анкет. Вивчено громадську думку щодо якості надання послуг в залі обслуговування громадян, де розміщено журнал скарг та пропозицій. Усні побажання та зауваження громадян теж приймаються до уваги. Практика засвідчує, що завдяки широкій інформаційно — роз’яснювальній роботі під час масових перерахунків пенсій вдається уникати великих черг пенсіонерів в наслідок підвищеної цікавості людей щодо перерахованих розмірів виплат.

Робота управління щоденно спрямовується на пошуки нових форм і методів задля досягнення поставлених перед колективом завдань.

В управлінні докладається чимало зусиль, щоб зберегти стабільну, спокійну доброзичливу атмосферу прийому десятків пенсіонерів за день. Відділ обслуговування громадян нагороджено грамотою голови Кролевецької районної державної адміністрації за значний внесок у реалізацію державної політики у сфері пенсійного забезпечення населення, вирішення питань соціального захисту жителів району. Фахівці завжди готові прийти на допомогу кожному відвідувачеві: не лише нинішнім, але й майбутнім пенсіонерам, усім працюючим громадянам. Головне – щоб усі бажаючі звертались в управління за допомогою. Основна мета – максимальне наближення послуги, відтак – досягнення простоти і зручності отримання пенсіонером важливої для нього інформації. Інструмент для її досягнення – цілий комплекс форм інформаційної та іншої присутності у найрізноманітніших сферах.

Безымянный